Tanulj tinó! :)))

újrakezdés

2014/12/06. - írta: királyb

Nos, hát eddig bírtam!

 

Az előző blogom bezárásának körülményeit hagyjuk, béke poraira!

Azt hittem, egyszerűbb lesz az életem, ha nem kell állandóan azon tépelődnöm, hogy letudják -e  tölteni a diákjaim a vázlatokat, ppt-ket. Minek? Tanulják meg a könyvből, ha meg akar valaki valamit, akkor keressen meg személyesen! Hiszen a kollégáim is így tesznek... Kb. egy évnyi visszavonulásom alatt azt tapasztaltam, hogy igenis szükség van ha másra nem, egy blogra, mert az estis hallgatók többsége képtelen minden órámra bejárni. Az információ áramlásával meg khmmm nincs minden rendben. Ezek miatt is döntöttem úgy, hogy feladom önkéntes hallgatási fogadalmamat, mert a diákoknak szükségük van egy olyan helyre, ahol be tudják szerezni a tanuláshoz szükséges információkat, segédanyagokat. Ha a blog neve más is lett, a szellemisége nem változott, maximum óvatosabban fogok fogalmazni... Aki ismer, az úgy is tudja, mit gondolok, vagy ha nem, akkor kérdezze meg! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sillabusz.blog.hu/api/trackback/id/tr616962477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása